(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2011-01-06

SVAR PÅ TAL
Arkiverat under: Allmänt

Cammilla! om "The bong" Kommer att säljas:
Hej, kan ni skaffa en annan heder och desing, jag vet att många andra också tycker det, för det ee grå text och jobbig att läsa..

SNÄLLA SKAFFA EN ANNAN!!


Emmie svarar: Hej Cammilla! Asso själv gillar jag den här hedern och desingen och allt, och ja kan förstå för vissa om den kan vara jobbig att läsa (?) men.. Jessica får svara på den hära komenteren för hon bestämmer om hon vill ha en annan heder eller desing..

Hoppas du Gillade svaret!


Postat av: Sabina

det är jag som gjort denna design och jobbat skiten av mig för få den bra...

2011-01-06 @ 14:30:25
http://miless.3w.se/
Postat av: Sabina

vaaad bra!<3

2011-01-06 @ 16:49:39
http://miless.3w.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: